Maryus

Membrii forumului...
Post Reply
Maryus
Membru al forumului
Membru al forumului
Maryus

Post by Maryus » 15 Mar 2008, 22:38

Sunt Maryus,Bacau 14 ani clasa a 8-a liceul de arta george apostu vioara,Fan DX(wrestling) doresc foarte mult un arc.Nu prea vreau sa investesc in acest sport deoarece nu imi permit sa iau ceva dupa care sa se rupa(sunt incepator si nush cat sa intind coarda).Mai bine il fac eu!

eduardbilanin
Membru al forumului
Membru al forumului

Re: Maryus

Post by eduardbilanin » 16 Mar 2008, 00:43

HA HA HA...............interesant punct de vedere.Esti sigur te cheama Maryus si nu Marius?

Greenarrow
Membru al forumului
Membru al forumului

Re: Maryus

Post by Greenarrow » 16 Mar 2008, 01:27

Salut...sa nu fim rautaciosi,are doar 14 ani...si yo la varsta lui imi doream un arc si chiar mi-as fi cumparat daca s-ar fi gasit in bucuresti asa ceva....sau poate mi-as fi facut unul calumea daca as fi stiut...acum am 18 ani si tot nu pot sa zic ca stiu sa fac arcuri,dar ma chinui.Yo zic, ca e mai important sa vrei si sa incerci!

akila
Membru al forumului
Membru al forumului

Re: Maryus

Post by akila » 16 Mar 2008, 01:37