arc nou , Incepator

Daca esti la primul arc, intreaba aici....
Post Reply
terrorblade23
Membru al forumului
Membru al forumului
arc nou , Incepator

Post by terrorblade23 » 05 Jun 2013, 20:24

Salut...sunt nou aici....sunt incepator cu arcul de asemenea
astazi mi'a venit arcul comandat http://arcuri-sageti.ro/product/arc-rec ... lan-snake/
si as avea cateva intrebari...nock setul este pus bine? am 2 inele care le'am prins pe coarda ca sa stea sageata dreapta..??
sprijinu de sageata l'am pus bine? ??
coarda trebuie pusa in vre'un fel adik cu bucla de sus jos sau invers...???
!!! ar trebui sa scot coarda cand nu mai folosesc arcul??

http://postimg.org/image/nfdz92nt7/
http://postimg.org/image/47m8yqg3v/
http://postimg.org/image/n3wiwb7d7/
Multumesc

User avatar
morometeb
Membru al forumului
Membru al forumului
Posts:316
Joined:29 Mar 2010, 12:28
Am un arc:da
Construit de mine:nu
locuiesc in::Turda
judet:Cluj
Varsta:32
Location:Turda
Contact:

Re: arc nou , Incepator

Post by morometeb » 05 Jun 2013, 22:40

Salut! Bun venit in curtea noastra!
1. Sprijinul pentru sageata (arrow rest) pare pus bine.
2. La nock-point-uri e mai mult de zis. Ca sa fie pozitionate corect trebuie ca sageata sa fie perpendiculara pe coarda. Eu nu sunt fan infocat nock-point; daca tragi split te pot incomoda. O metoda alternativa poate fi matisajul cu o ata colorata.
3. Nu conteaza cum pui coarda atat timp cat sageata pica pe portiunea matisata; daca ai pus nock-point-uri pe coarda se complica treaba - daca o pui pe dos sageata n-o sa mai faca unghi drept cu coarda.
4. Da, coarda trebuie data jos de pe arc dupa ce ai terminat "joaca". Mai mult decat atat, coarda trebuie unsa periodic cu ceara, trebuie verificate matisajele si integritatea firelor corzii. Si arcul trebuie inspectat la fiecare tragere, nu mai spun de sageti.
Asteptam evolutia! Succes si sa ne vedem/auzim cu bine!
<):)
P.S. Sunt curios cum arata arcul tau intins.
A long bow and a strong bow,
And let the sky grow dark.