Finisare inel de crestere

Daca esti la primul arc, intreaba aici....
Post Reply
sigartau
Membru al forumului
Membru al forumului
Finisare inel de crestere

Post by sigartau » 27 Jun 2009, 13:25

sunt incepator si vreau sa styu daca se finiseaza cu smirghel si pe inelul de crestere :-??

sigartau
Membru al forumului
Membru al forumului

Re: Finisare inel de crestere

Post by sigartau » 27 Jun 2009, 15:27

multam fain :P

akila
Membru al forumului
Membru al forumului

Re: Finisare inel de crestere

Post by akila » 27 Jun 2009, 19:51

merge merge....numai sa nu insisti prea mult su smirghelul de granulatie mare in zonele unde ai ceva noduri din alea mici...acolo mai bine folosewsti doar smirghel mai fin....in rest se poate folosi....am vrut doar sa completez ce a zis florin...uneori nu ai o bucata de lemn curata, fara noduri, si acolo unde ai noduri e bine sa nu fortezi nota prea mult...

sigartau
Membru al forumului
Membru al forumului

Re: Finisare inel de crestere

Post by sigartau » 27 Jun 2009, 20:17

dar daca inelul ded crestere este de 1 mm sau mai mik putem folosi? :-

User avatar
Pisic
Membru al forumului
Membru al forumului
Posts:471
Joined:22 Dec 2007, 16:29
Am un arc:da
Construit de mine:da
Location:cluj

Re: Finisare inel de crestere

Post by Pisic » 27 Jun 2009, 23:33

la 1 mm nu te baga,numai daca ai smirghel fooooooarte fin si multa rabdare;daca smirghelu e gros ai multe sanse sa spargi inelu,deoarece,sa zicem ca ai un dul pe mijloc,tu dai cu smirghel...pe lateral poti vedea cat lemn ramane,dar sub dul nu,si te trezesti ca ai muncit degeaba din prea multa pasiune :))
' NOSTRUM VIRET ROBUR ' -Our strength is as a green tree.

akila
Membru al forumului
Membru al forumului

Re: Finisare inel de crestere

Post by akila » 28 Jun 2009, 12:23