Salutari de la Craiova

Membrii forumului...
Post Reply
khyushu75
Membru al forumului
Membru al forumului
Salutari de la Craiova

Post by khyushu75 » 03 Jun 2008, 21:24

Salut,
Cred ca este cazul sa ma prezint si eu. Asa ca:

Numele meu este Dica Eduard si sunt inginer de aviatie specializat in aerodinamica. Sunt din Craiova si am 32 de ani iar ca pasiuni, in afara de sotie, sunt aeromodelismul si tot ceea ce tine de arcuri. Ca realizari deosebite pana acum: 2 sabii katana si un arc recurve calculat pt. 50lbs. Cu arcul trebuie sa recunosc ca m-au ajutat colegii de la FEA cu o analiza pt. ca eu nu am facut altceva decat sa fac designul pt. el.
In rest ma bucur ca in sfarsit am gasit si pe altii cu aceiasi pasiune ca a mea si abia astept sa ne cunoastem. :mrgreen:
Numai bine

User avatar
edwaits
Membru al forumului
Membru al forumului
Posts:152
Joined:12 Sep 2007, 18:39
Am un arc:da
Construit de mine:nu
locuiesc in::Timisoara
judet:Timis
Varsta:35
Location:Timisoara

Re: Salutari de la Craiova

Post by edwaits » 03 Jun 2008, 22:05

ooooooooooooooo
salutare
numele meu e tot[h] eduard si am 33 de ani.............si sper sa primesc ceva sfaturi legate de aeromodelism [muncesc de zor la niste boomeranguri da nu-mi prea iese airfoilul]...........poate ai o sursa buna de placaj 5-6 mm si 10-12 straturi [daca da ..........trimite te rog un PM]
kazuki tomokawa

eduardbilanin
Membru al forumului
Membru al forumului

Re: Salutari de la Craiova

Post by eduardbilanin » 03 Jun 2008, 22:48

O poza cu recurve-ul ar fi binevenita.Bine ai venit printre noi.

khyushu75
Membru al forumului
Membru al forumului

Re: Salutari de la Craiova

Post by khyushu75 » 04 Jun 2008, 00:29

Salut,
Multumesc pt. primire.