Vreau sa vad!!!

Daca esti la primul arc, intreaba aici....
Post Reply
gelone
Membru al forumului
Membru al forumului
Am un arc:da
Construit de mine:nu
locuiesc in::Craiova
judet:Dolj
Varsta:30
Vreau sa vad!!!

Post by gelone » 27 May 2010, 11:03

Salut!
Sunt GELU, sunt din Craiova, am 30 de ani si sunt inginer(TCM de formare si proiectant de drumuri de profesie).
Arcul este o pasiune "uitata" a mea inca din vremea copilariei care ar putea reveni acum NUMAI cu ajutorul vostru.
Ce vreau?
Vreau sa asist [nu stiu cat de mult as putea ajuta] la confectionarea unui arc traditional [nu ascund faptul ca voi pune cca. 1 milion de intrebari in timpul confectionarii :) ].
Deci? M-ar putea invita vreunul dintre cei care confectioneaza arcuri in atelierul lui pentru a putea vedea EXACT cum se face?
PS. In eventualitatea primirii mai multor invitatii, cu bucurile le-as onora pe toate.
Cand dai, la inceput dai din ceea ce ai, apoi, de la un moment dat, dai din ceea ce esti. [Parintele Cleopa]

dady
Membru al forumului
Membru al forumului
Construit de mine:da
locuiesc in::tgmures
judet:mures
Varsta:34

Re: Vreau sa vad!!!

Post by dady » 27 May 2010, 16:37

sau vezi http://www.youtube.com/results?search_q ... l+bow&aq=f
doar ca aici nu prea poti pune intrebari :D, poti da primesti raspuns mai greu... in fine

gelone
Membru al forumului
Membru al forumului

Post by gelone » 27 May 2010, 21:00

fast_arrow wrote:Salut!

Cand ai vreodata drum prin Tg mures da un semn de viata din vreme si ai tot suportul meu! Sau vino la o intalnire pe care o organizam si poti s aiti faci singur un arc si vei primi sfaturi de la cei care fac! Bafta! <):)
Daca nu am si daca nu este nici o problema si nici un deranj mi-as putea face :)
Cand dai, la inceput dai din ceea ce ai, apoi, de la un moment dat, dai din ceea ce esti. [Parintele Cleopa]

Sharpshooter
Membru al forumului
Membru al forumului
Varsta:31

Post by Sharpshooter » 28 May 2010, 21:54