Sunt un tip care nu-mi place "sa ma bag in seamna", de aceea neavand ce sa impartasesc celorlalti m-am limitat doar la a citi topicurile de pe forum de vreun an de cand sunt inscris.
Am 44 de ani, imi place sa mesteresc, as fi dorit sa-mi fac arcul singur insa serviciul si spatiul de la bloc nu mi-au permis acest lucru (inca). Am avut ocazia sa trag 5 sageti cu un arc pe care scria 60# si m-am umflat in pene crezand ca sunt artist. Nu eram 100% ca arcul avea intr-adevar 60# si am apelat la fast_arrow care mi-a facut arcul visat (27kg).
Un accident de masina si alte probleme de serviciu care m-au facut sa aman tragerile, iar timpul limitat nu mi-a permis nici sa vin la o intalnire unde sunt sigur ca as fi primit indrumarile necesare. Alta greseala a fost si ca nu am indraznit sa pun intrebari care poate ar fi parut stupide... si am incercat sa ma descurc singur.
Iata insa ca a venit si vremea in care sa pot cel putin sa dau un sfat celor care sunt incepatori. Stati linistit ca nu am devenit maestru este doar un sfat de genul "nu faceti ca mine"

1. nu comandati un arc pana nu trageti cu unul asemanator. Mi se pare ca arcul este totusi cam prea puternic pentru un incepator. Concentrandu-ma sa-l stapanesc, pierd alte lucruri din vedere.
2. intrebati daca nu stiti ceva. Chiar daca vi se pare stupid. Posturile se mai pot si sterge.
3. incercati sa gasiti un indrumator cu experienta cel putin la inceput pentru a deprinde corect tehnica de tragere.
De ce dau aceste sfaturi? Pentru a nu ajunge in situatia mea. Am avut cateva sedinte de tragere "singur si nelinistit"... terminate cu strangeri din dinti. Motivul se vede din imaginea atasata. Ambitie am avut, insa tehnica mi-a lipsit si pe urma puterea de a mai rabda. Nu cred ca pot ajunge la intalnirea lui maestro dar sper ca avand in vedere ca ne despart doar vreo 70 de km poate in vreo sambata cand iasa la iarba verde, isi va face mila si de mine cu un scurt tutorial